kurz dolaru

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Listopad 16 07:40:30 CET 2020

Já to budu posílat primo v Eurech (z paypal účtu na jiný paypal ucet). Šlo
mi spíš o ten kurz. Zda ho nechat na paypalu či na bance. Samozřejmě paypal
si z toho také něco vezme.

Na ALI platím v dolarech resp. webové rozhraní mám v dolarech (nějak lépe
se mi v těch částkách orientuje než v eurech) a pak to platím v dolarech
(účet mám v czk). Tak nevím jestli je to ideální.