Zakaz spalovacich motoru

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Listopad 16 07:07:03 CET 2020

Důkazy nemám, ba dokonce ani nevím, jestli jsou příslušné činy politiků a vyslovená přání aktivistů důsledkem zlých nebo naopak dobrých úmyslů :-) Ale některá pozorování mě k tomuto soudu vedou - uvádím jediný příklad, přetrvávající zákazy naftových motorů v Německu, přestože se prokázalo, že za znečištění ovzduší v centrech měst diesely odpovědné nejsou. Každopádně vidím snahy o omezování osobních automobilů všemi prostředky, přestože individuální doprava je cennější než hromadná a ta je zase cennější než žádná. Když vidím radost aktivistů z toho, že obojí se stává méně dostupným, nenapadá mě jiný závěr :-)

Aleš Procháska

 Od:   Standa Palas <stpalas na volny.cz>

Dost mne zarazila Vaše poznámka o snížení životní úrovně. To, že je     to něčí cíl jste zjistil kde? Máte pro to důkazy ? Myslím, že stejně     není dlouhodobě udržitelné aby část lidí létala třeba z Lodnýna do     Prahy jenom na pivo, nebo několikrát ročně na dovolenou přes půl     světa. To prostě příroda neunese. Můžete se rozčilovat jak chcete     ale omezení zbytečného cestování znuděných turistů po světě by     nebylo nikomu na škodu. Nejspíš ani těm turistům.
     S.P.