DC- DC convertor z Ebay

Neděle Listopad 15 20:59:04 CET 2020

s tím feritem bych byl opatrný a nechával bych tam větší rezervu. Zatím
co u železoprachu při překročení max. proudu klesá indukčnost pozvolna a
i při 2-3 násobku proudu je tam jeindukčnost, která obvykle zabrání
zničení měniče, ferit se při překročení proudu přesytí najednou a
indukčnost klesne rychle. Navíc některé ferity se při nárůstu teploty
přesytí při menším proudu. Proto si myslím, že je železoprach pro zdroje
lepší.

Anděl