Re: Hledač polovodičů

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Listopad 15 17:37:21 CET 2020

Taketo profi vyrobky pred asi 20 rokmi pouzivali vysielaciu frekvenciu
okolo 1GHz. Synchronnou detekciou sa detekovala 2. a 3. harmonicka.
Podla vysledkov sa urcovalo, ci je v blizkosti spoj kov-kov (prevladala 2.
harmonicka) alebo nelinearny prvok (PN prechod, prevladala 3. harmonicka)
Dosah asi 30-40 cm, ale ovplyvnovanie inymi zariadeniami, alebo spojmi
kovov radovo na metre. Dala sa najst (nepoplastovana) kancelarska spinka
zapadnuta v gauci.

Dodo
mobil

Dňa ne 15. 11. 2020, 17:17 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(a):