OT: Nástroj na domácí WEB

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Listopad 14 23:34:05 CET 2020

Dobrý den,

doporučte prosím nějaký nástroj pro jednoduchou tvorbu a správu domácího
webu (tedy na lokální síti), bez přístupu zvenčí. Potřebuji vizualizovat
data z měření prováděného domácím řídicím systémem a při té příležitosti
bych se chtěl pokusit o nějakou jednoduchou verzi intranetu.
Poběží to na FreeNASu (FreeBSD), mám tam v jailu nainstalovaný FAMP
(LAMP pro FreeBSD) - Apache, MySQL, PHP. Trochu umím s PHP, ale HTML
rozhodně rád nemám :-) Na PHP mám PHPStorm, na web jsem uvažoval o
Wordpressu, ale po instalaci jsem zjistil, že to je asi hlavně nástroj
na blogy a e-shopy, což nepotřebuji. Primárně bych potřeboval generovat
tabulky a grafy z dat na SQL serveru, zobrazovat stavy a logy uložené
tamtéž. K tomu bych rád přidal něco jako fotogalerii a domácí informační
systém (články a užitečné odkazy). Přistupovat k tomu chci přes std
prohlížeče na desktopu, tabletu a chytrofonu (většinou Opera nebo Firefox).
Preferuji open source, ale nebráním se ani placené variantě.

Děkuji za doporučení
jf