Prosím o pomoc s Linuxem a otravným CPEx

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Listopad 14 11:20:19 CET 2020

Vážení přátelé,
mám už pár týdnů novou velkou telku a protože jsem v karanténě tak jsem
si řekl,
že si k ní připojím nějaký malý PC s malým odběrem abych jenom přepnul
na ovladači HDMI vstup a jsem na webu. Prostě z pohovky v obýváku.
Použil jsem Intel Stick STCK1A8LFC, je to linuxový PC stick.
Pár lidí to tu ode mne možná má, někdo to používá a někdo to má
za hračku a vzdal to. Použil jsem k tomu obyčejný pasivní
USB rozbočovač, k němu čudl pro bezdrátovou klávesnici a druhý
čudl pro bezdrátovou myš. Protože se mi zdálo,
že přes den jsou pomalejší reakce přes wifi,  že mne možná někdo
ruší tak jsem na rozbočovač připojil ještě USB / síťovou kartu
a jedu přes drát.
V čem je můj problém, který na velkém PC nemám ale tady ano.
Jedu v Ubuntu 14.04, zatím jsem nic a ani Bios neaktualizoval.
Ale když jsem na iDnes tak mi na každé stránce vyjede žádost
o souhlas s CPEx a to na každé stránce a je to velmi otravné.
Nevíte někdo jak to odstranit ? klidně odsouhlasím všechny cookies,
ale toto mi vadí.
Nepotřebuji to na nic jiného než na net a nebo se podívat na FB.
Poštu si stáhnu na velkém, kam stejně dvakráte denně musím.
Kancelářský balík nepotřebuji.
No a kdyby se někomu zachtělo tak jich je ještě dost ale to
není dnes mojí preferenční záležitostí.
Snad se ten Linux konečně i naučím :-D
Hezký den, Jindra Polívka