Cetky z Ali.

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Listopad 13 15:05:13 CET 2020

Zdravim,

Vsetky Hiky ktore som drzal v rukach (za posledny rok) podporuju OnVif.
Onvif podporuje v dnesnej dobe uz skoro kazda kamera a aplikacii (aj free)
je na to halda. Takze za mna by som vyberal kameru jedine s onvifom.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Thursday, November 12, 2020 5:36 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Cetky z Ali.

Prohlížeč pro konfiguraci jakýkoliv, pro obraz IE11 nebo starý Chrome a FF (musí podporovat NPAPI nebo jak se ten starý systém pluginů jmenoval), aplikace iVMS (PC, Mac, mobil) nebo placený HikCentral (pro jedno NVR naprostý nesmysl) nebo k tomu mají snad i nějaké SDK, že by si člověk mohl udělat něco svého. Moc jsem to nestudoval, takže berte s rezervou, je to možná zcela nepoužitelné.
Za sebe doporučuju iVMS řady 3, dělá se s ním mnohem líp než s prohlížečem, pro přístup z venku stačí přesměrovat jeden port (lze změnit), v případě zapnutí hw akcelerace to moc nevytěžuje CPU (lze to plynule provozovat i na Atomu). Přes iVMS jde i nějak konfigurovat, to jsem ale nezkoušel, radši kameru nebo NVR nastavím přes IE a iVMS je pouze pro obraz a zobrazení/stažení záznamu.