Cetky z Ali.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 13 13:18:38 CET 2020

iSpy je pokud se nepletu jenom pro Windows. Pro Linux nadějně vypadal ZoneMinder, ale před pár lety jsem to zkoušel a byla to tragédie. Tehdy jsem raději vrazil peníze do NVR. U Windows bych se trochu bál spolehlivosti běhu, navíc v obyč PC je spousta dalších kurvítek a pokud nemá rozumnou velikost, nevejde se ani do domácího racku. To byly moje důvody, proč jsem raději zaplatil cca 2000Kč za NVR z Ali. Předpokládám, že se mně to dokonce vrátilo i na elektrice, NVR běží cca 4 roky, spotřeba s tím jedním diskem do 20W.