RE: Česká pošta - 10 dní na doručení

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 12 17:05:02 CET 2020

Dorazila do země původu, to je nějaká ptákovina, ne? Země původu je ta, odkud zásilka odchází.

PS: Pokud jde v rámci EU, tedy se jedná o proclené a zdaněné zboží, na poštu Praha 120 se nedostane.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Libor
Sent: Thursday, November 12, 2020 4:49 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Česká pošta - 10 dní na doručení

Zdravím,

tak mi číňan z Ali dne 11.8. odeslal zásilku objednanou 6.11. s
trackingem RR8500251***F dnes už mi to píše že dorazila do země původu,
tak to skoro vypadá že to bude fungovat.

I to číslo vypdá že patří české poště, bohužel sledovací systém české
pošty ji zatím nezná. Tak pokud by to opravdu fungovalo takto tak by to
bylo super, jestli to teď tedy nebude ležet měsíc na Praze 120.

Libor