Cetky z Ali.

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Listopad 12 15:34:48 CET 2020

a jakej je takovej nejlevnejsi pouzitelnej rekorder s alarm vstupama,
treba pro 4x 2M/4Mp ip kamery ? uz jsem jednou vybiral, dostal tady
rady, ale je to uz relativne k vyvoji strasne dlouho :-) jen na takove
to domaci pouziti, krmitko, dilna live kde bezi stroj, parkplac a
schranka s postou. ale alarm vstupy bych rad a primo pripojeni pres hdmi
do tv.
diky za info.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.