Cetky z Ali.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 12 12:03:20 CET 2020

Trošku lepší kamery mají normálně alarmové vstupy. Ale určitě to nebudou modely za tisícovku. Například Hikvision to mívá u kamer SmartIP. Ale na Alim se to dost blbě hledá, předpokládám, že se jedná o mimočínské modely. Každopádně je potřeba počítat s cenou minimálně 150-200USD a v ČR tak za dvojnásobek.
Případně alarmové vstupy mívají NVR, ale to asi v tomto případě není správná cesta nebo nastavit v managementu kamery zóny a jejich způsob narušení, kdy si pustí nahrávání, to obvykle zvládají i mnohem levnější modely, ale nevím, jak moc to bude spolehlivý, já prostě nahrávám na NVR nonstop, je to standard.