Cetky z Ali.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 11 16:04:52 CET 2020

Málem bych zapomněl, berte bullety ne dome. I když to je teď na ptáky, tak člověk nikdy neví. Dome v noci mnohem hůř fungují, to sklo prostě zavazí. Na druhou stranu bullet jsou oblíbeným terčem pavouků a občas je potřeba je očistit. Co se týče světelných podmínek, tak je to až k neuvěření, venku je na pohled téměř úplná tma a kamery pořád jedou v barvě a vypadá to jenom jako zamračený den.
Osobně bych možná zvážil dneska Hikvision, provozuju oba systémy a Hikvision udržuje mnohem déle firmwary, líp se k těm kamerám hledají a v detailech jsou trošku propracovanější.
A určitě to chce hned na začátku zvolit jednu z těch značek a používat. Nemají se navzájem rádi a ve svých NVR fungují pouze v režimu ONVIF, i když spoustu jiných značek (AXIS, Samsung,,...) umí nativně.