OT zase Linux (bylo: Re: Downgrade Thunderbird)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Listopad 11 14:19:23 CET 2020

Nemusíte nic přeinstalovávat, stačí přidat (dual boot) a používat v obou
OS stejné aplikace (data mohou být sdílená). Toto je osvědčená metoda
přechodu.

Samozřejmě to vyžaduje dostatek místa na disku, ale Linux většinou není
tak šíleně rozežraný jako W.

Nebo lze Linux instalovat na externí SSD + ev. na hlavní pouze Grub
(zavaděč), a pokud to bude USB 3, tak by to nemuselo ani být tak pomalé.

Live verze (zpravidla na USB flash) jsou očesané a pomalé, je to
skutečně jen na první seznámení.

Nicméně pokud vycházíte z fixace na něco tak zoufalého, jako mikroměkký
výhled ve variantě rychlý (ano, taky jsem ho kdysi nuceně používal, než
přišel Netscape), pak je těžko radit...

Už jsem Vám tuším soukromě před časem psal, že Vás považuju za velice
schopného člověka se schopnostmi a přehledem všude možně, takže fakt
nechápu ten přístup v oblasti PC...

K tomu TB: nová verze má tradičně divný vzhled/funkci (a může mít chyby,
jako všechno neověřené a nové), to je asi tak všechno. Ale nějak
fungovat nejspíš bude, nezkoušel jsem.

--
Jirka