Cetky z Ali.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Listopad 11 13:24:35 CET 2020

Díky, asi to bude Dahua.
Před 2 roky jsem připojoval 4 tyto kamery na NAS Synology. Aktivně jsem
tam dal nejnovější firmware a nefungovalo vzájemné spojení přes ONVIF.
Napsal jsem mail na jejich podporu, ozval se Adrian Wang a po několika
dnech poslali opravený firmware se kterým to jede. Zajímavé je, že na
web jej nedali, tam byl pořád ten původní.

Martin Hanek