OT: zase Linux (bylo: Re: Downgrade Thunderbird)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Listopad 11 12:15:53 CET 2020

> Hlavní související otázka je, zda je na Linux nějakej rozumnej mailovej
> klient.

Ano, Thunderbird. K textu níže: opravdu nechápu, proč byste jako BFU
_musel_ používat zastaralou verzi. Ale je to samozřejmě možné (konkrétně
já mám 52.9.1), v Linuxu můžete takřka všechno a nikdo nic nevynucuje.
Prostě žádnej zaopatřovací ústav pro Máňu Vomáčkojc. Na druhou stranu
zodpovědnost, ale to není dnes v módě...

Další možnosti máte třeba tady https://itsfoss.com/best-email-clients-linux/

> Pokud ano, tak asi konečně zkusím tu podporu Linuxu, co je ve win10:-)

Takhle se fakt nikam nedostanete. Systém "opatrně čuchnout, ale pořád s
Velkým Bráchou, pak první věc, co nefunguje, je popudem k odchodu,
odmítání a ještě hlubšímu zalezení do (_!_) Velkého Bratra" je naprosto
k ničemu.

Je to jak s léčbou alkoholismu apod. Dokud bytostně nepochopíte, že to
jde jinak (a lépe) a neuděláte rázný krok, tak to raději ani nezkoušejte.

Žába z té pomalu ohřívané vody taky nemá vůli vylézt a ještě chvíli tam
bude happy...

--
Jirka, bývalý uživatel Windows a předtím DOSu