Downgrade Thunderbird

Středa Listopad 11 12:01:20 CET 2020

Thunderbird asi jedine :-D
Ale zase je to snad opensource, muzete si ty aktualizace mozna upravit...
Ja to teda na jednom pocitaci nechal zaktualizovat a nic me nejak
neprekvapilo, nevim, asi to takove drama pro bezneho uzivatele neni. Ale
kdyz se mi vcera na NTB zacal aktualizovat sam od sebe po restartu BIOS
a na monitoru pul hodiny v ruznych fazich svitilo, ze to nemam vypinat
nebo mam smulu, to uz me trosku cert bral. Nastesti to bylo doma a v
zasuvce, ale... Automaticke spousteni aktualizaci mi prijde obecne jako
velmi sporne, ale kdyz uz to zavedl Microsoft...