Cetky z Ali.

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Listopad 11 11:33:20 CET 2020

Ano, potvrzuji každé slovo. A k tomu dodám, za ranní vstávání, kdy člověk rozespale jen utrhne telefon od magnetu má svoje kouzlo. Používáme to doma všichni, třeba pro babičky to má kouzlo v tom, že se není potřeba trefovat do mrňavé dírky konektoru. Všichni teda máme ten dvoupólový kulatý typ a maximální spokojenost.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: st, 11 lis 2020 11:28
Subject: Re: Cetky z Ali.

Zdravím,

tyto kabely používám asi 2 roky a zkušenosti mám výborné. Jen máte zespodu
čudlík na telefonu, ale to není tak hrozné.

Výhodné na tom je,
1) že jen přiložíte kabel, on se přichytí a je to. Dobré například v autě,
když máte mobil jako navigaci a jdete si něco koupit.
2) Dobré , když potřebujete vyměnit zařízení v noci, aby se všechny
elektronické mrchy nabily. Hodí se v hotelech, vozím pak jen jednu
nabíječku.
3) Konektor jde trochu ztuha, takže jsem tím "opravil" letitý tablet (po
dětech), který už se nabíjel jen některými kabely za zvláštních okolností.
4) Netrápíte zbytečně mobil rychlým nabíjením. Za běžných okolností není
rychlé nabíjení třeba.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel