Re: Cetky z Ali.

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Listopad 11 11:00:05 CET 2020

Ty magnetické kabely jsou skvělé. Já ale používám ty které umí i data. Mám to tady na všech přenosných zařízeních. A kabely s magnetickou hlavicí u všech PC které používám.

    Martin.

> Od: "Martin Hanek" <martin na hanek.net>
> Komu: "Konference HW news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 11.11.2020 10:15
> Předmět: Cetky z Ali.

Dobrý den,
 objednám dneska nějaké cetky z Ali a vyzkouším tu poštu s dodáním do 14 dnů.
 Jaké máte zkušenosti a tipy na magnetické USB kabely pro nabíjení?
 Např.: https://www.aliexpress.com/item/4000478737800.html <https://www.aliexpress.com/item/4000478737800.html>
 A ještě prosím o tip na nějakou levnou venkovní IP kameru s PoE a ONVIF.
 Chtěl bych něco nasměrovat na krmítko pro ptáky s ukládáním na NASku.
 Díky.

 --
 Martin Hanek