Re: OT:vypínání periferii k PC

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Listopad 10 14:09:59 CET 2020

Dobrý den,

Já to tak mám. Kopil jsem zásuvku s vypínačem, vypínač vykuchal, a místo
něho tam dal relé. Z PC jsem dozadu do jedné ucpávky zabudoval Cinch,
vytáhl na něj od zdroje 12V, a připojil relé ze psa. Po zapnutí PC to
relátkem sepne ostatí spotřebiče včetně lampičky :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora