OT: kurz dolaru

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Listopad 10 12:41:02 CET 2020

Já jsem s revolutem dost opatrný ta jejich karta není braná úplně všude,
takže nakonec stejně musíte mít záložní, čímž ten revolut v podstatě ztrácí
ten půvab. Jestli musím mít u sebe neustále 2 karty, tak to už si zrovna
vezmu CHF a eur kartu a vyjde to nastejno. Jsem z revolutu docela zklamaný.
Kdyby fungoval pořádně, bylo by to super.