OT: AliExpres a Ceska posta do 10 dni

Pondělí Listopad 9 20:36:40 CET 2020

Tak s dani (DPH) se da pocitat, to by mi nejak nevadilo, horsi by byly
nejake poplatky...
A co mi vadi nejvic, ze se z ALI prodejcu neda vyrazit faktura do firmy,
to by bylo po problemu i s DPH. Nebo to jde?
V tom se mi libi JLCPCB, faktura v pohode, DHL to doruci bez DPH i
jakehokoli poplatku na firmu i pro zasily pres limit.