Re: CO2 svářečka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 7 19:41:39 CET 2020

Kdyby byl zajem, mam tu 2 lahve hasicaku, flaska vyska cca 75 cm, CO2 -
vyrazene, plne, bez hadice. Nema to bohuzel klasicky ventil otocny, ale jen
takovou tu klapku co se macka. Musela by se dodelat redukcni ventil. Bylo
toho vic ale rozdal jsem uz neco. Vesmes s tim pak kluci chladili pivo,
takze to  radeji venuji nekomu, kdo s tim bude svaret. Osobni odber. KT,
PN...