cnc - zaseky pro pohybu - pricina?

František Burian BuFran na seznam.cz
Sobota Listopad 7 12:16:07 CET 2020

Zkontroloval bych ohyby kabeláže - na 3D tiskárně se mi stalo že jeden vodič
k motoru byl zlomený těsně u motoru, měl nestálý kontakt a v některých
pozicích (když se kabel natáhl) motor přestal jet přesně takovým způsobem
jak popisujete. Indukčnost je sviňa a na krátké vzduchové mezeře si proud
udrží, takže se to projeví až se ten kabel víc natáhne nebo opálí.

Pokusil jsem se jej nejprve opravit, ale po rozdělání a zpětném složení
motoru už motor nemotoroval, tak šel do popelnice.

S pozdravem,

 Franta Burian

---------- Původní e-mail ----------