nějaký dnes fungující browser na WXP?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 23:10:22 CET 2020

Teraz vyskusane:
Kliknem to zelene download, prehodi stranku, kde sa odpocita par sekund.
Nasledne vyskoci dialog save.. odkliknem a taha.
Stiahlo subor FirefoxPortableLegacy52_52.9.0_English.paf.exe (cca 92MB)
Spustim, je to vpodstate samorozbalovaci archiv, rozbalilo..
V mieste rozbalenia spustim FirefoxPortable.exe
a surfujem!

Vvzhlad je aky je, ja mam vo svojom kadejake pluginy (classic, tabmix),
aby to vyzeralo normalnejsie. Ale na funkci to vliv nema!

miro