Re: FV elektrarna, dolozeni/test " revize anebo dokladů o přezkoušení (ne starší čtyř let),,napěťové a frekvenční ochrany ?

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Listopad 5 18:14:04 CET 2020

Toto po mě nikdo nechtěl. Co mě ale zaujalo by čezák s krabickou který
měsíc po instalaci přijel měřit flikr.

Krabičku mi nechal týden v rozvadeci a pak mi ukazoval po týdnu jak
wattrouter způsobuje flikr.

Říkal, že si začínají lidi dost ztezovat na blikani ledek a zarivek v okolí
FVE s wattrouter a podobnymi krabičkami.  A že to budou muset začít nějak
řešit.  Flikr se může šířit dost daleko v závislosti na impedanci  sítě a
spinané zátěže wattrouterem.

Krabičku jim i se sw udělali na VUT v Brně.

Omlouvám se za překlepy z mobilu.