PWM 450A

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Listopad 5 13:19:51 CET 2020

Co som videl pitvany tranzistor tak tam boli stale tie zlate vysivacie drotiky
len ich bolo nabondovanych viac. To je ale asi prilis drahe riesiene lebo to bol aj fakt drahy
tranzistor ale lepsie to zvlada pnutie.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of balu
Sent: Thursday, November 5, 2020 8:43 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: PWM 450A

Ale ved tak sa to robi. Uz tam nie su ultratenke zlate bondovacie dratiky, ale pomerne hrube draty z neviem akeho materialu.

Alebo dokonca rovno prispajkovane vyvody na cip

https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-Automotive_MOSFETs_Current-Handling_in_Power-Applications-AN-v01_00-EN.pdf?fileId=5546d4624e24005f014e44b31b14490a