OT: kurz dolaru

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Listopad 5 11:37:11 CET 2020

Ještě k tématu konkrétní příklad. Dne 2.11. jsem platil $11.56 na Ali.
Schválně jsem si psal, co je ve výpisu.

Datum    Kurz mBank   Částka Kč

2.11.    24.0046      276.54

3.11.    23.9287      276.54

4.11.    23.6210      nevím

5.11.    23.5623      284.02

Kurz klesal, ale částka v korunách se zvýšila. Nebude to tedy změnou
kurzu, ale asi dodatečným započítáním nějakých poplatků. Podle výpisu to
šlo přes Euro (9.98E), dolarový kurz 24.5692.

L.