PWM 450A

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Listopad 5 10:43:42 CET 2020

A ten hnilík je tam dodnes ;-)

Tedy alespoň pokud jsem zjistil při několika historicky ne příliš
vzdálených pitvách různých výkonových součástí (především IGBT modulů).

Nicméně údaje o mezních proudech bych i tak bral s rezervou. Jedna paní
povídala, že už před delší dobou byla čísla i třeba od IR čínsky nadnesená.

Proto je víc než dobře, že balu navrhnul tak zdánlivě předimenzovanou
paralelní kombinaci.

Jen bych dodal, že by asi bylo lepší zvolit nějaká THT pouzdra - přece
jen se lépe připojují na sběrnice, jejichž rozměr v tomto případě nebude
zanedbatelný.

--
Jirka