reflektometrie?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Listopad 1 16:55:05 CET 2020

Před mnoha lety jsem měl stolní počítač, s integrovanou 1G síťovku. A
byl k ní i diagnostický program který uměl reflektometricky detekovat
poruchy na kabelu. Já to nikdy nevyužil, tak nevím zda ten pár musel být
přerušený, nebo zda to umělo detekovat takovéhle odrazy od jenom
zatopeného kabelu.
Lubor