OT: Poptavka, základní deska (Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?)

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Listopad 1 11:00:38 CET 2020

Když už tu byla řeč o starších počítačích... Sháním pro nize zminenou
zvukovou kartu základní desku (procesor a paměti mam). Měla by mít 5x PCI
port, ideálně integrovanou grafickou kartu, Intel chipset a patici pro C2D
(socket 775). Jednu takovou jsem jiz viděl byla to nějaká Gigabyte, ale než
jsem se rozhoupal tak byla pryč. Občas proletnu Aukro, Bartoš, ale nic
vhodneho jsem už delší dobu neviděl.

Děkuji
MG