Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Listopad 1 10:59:53 CET 2020

Mno, nevyzadane rady, ktere lze pohodlne ignorovat:
a) co jsem se dival, je to celkem specialni karta pro vytvareni hudby.
Dnes jsou tyhle veci (podle rychleho pruzkumu) ciste softwarove a daji
se poridit za penize. Problem, ktery se da vyresit pomoci penez, neni
problem, ale vydaj ;-) Neplati to bohuzel genericky.
b) stroj bez aktualnich os/prohlizecu/pluginu by vubec nemel na
internet. Provozovani neceho tak deraveho, jako je FF 52 ESR by melo byt
softwarove trestano 'vyloucenim z internetu' ;-) Takze spis by davalo
smysl resit pomoci rdesktopu bud na ten stroj, nebo z toho stroje tam,
kde jsou aktualni os/prohlizece (mit nastaveny routing tak, aby z daneho
stroje sel udelat pouze rdesktop na vyhrazeny stroj, a ne primo na
internet).
c) linux neni vselek a na toto opet nelze pouzit

J.