OT: Vertikalni mys

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 31 20:27:54 CEST 2020

Když jsem začínal mít pocit, že mě z myši bolí ruka, tak jsem si přehodil
myš na levou stranu. Chvilku to byl nezvyk, ale poddalo se to.
Teď už je mi schuma-fuck, jestli mám myš v pravé nebo levé ruce.

Pro snadné zachování kompatibility jsem si i na levé ruce nechal tlačítka
stejně jako na pravoruční myši.

Další výhoda je, že můžu snadno používat 2 myši. Mám na stole 2 PC
(s Windows a Linuxem). Takže pro jeden mám myš vlevo od klávesnic,
pro druhý napravo.

PL