OT: malá ruční ohýbačka plechu

Sobota Květen 30 14:56:15 CEST 2020

Dobrý den,

hledám nějakou malou ruční ohýbačku, občas potřebuji ohnout nějaký
převážně Al plech. Chci pokud možno něco k upnutí do svěráku. Kupodivu
na netu je toho spousta a takže klasicky nevím, co vybrat. Našel jsem
jako nejlevnější tohle

https://www.lior.cz/vyprodej/nastroj-pro-rucni-ohybani-ocelovych-plechu-450-mm/?gclid=CjwKCAjwiMj2BRBFEiwAYfTbCgGNJN_5pyyOWRMObioAm_PqIQyrLASCEk1SRDPWqIHKidGuVa_3kRoCYWQQAvD_BwE

jen si nějak nedokážu představit, jak to funguje. K čemu je ten plocháč,
co leží vedle? Předpokládám, že plech, který chci ohnout, musím mezi
něco sevřít. Jenže ten plocháč tam snad nemá na čem držet.

Pak jsem našel tohle

https://www.primadilna.cz/Mini-ohybacka-plechu-do-sveraku-Warco-d4435.htm?gclid=CjwKCAjwiMj2BRBFEiwAYfTbCjgKdKhhT6XAWTO-Cp23Zw8fqyUZLB6ZizUt8e3GbGiImHb6mp520BoCMCMQAvD_BwE

to vypadá jako solidní strojírenský výrobek. Je to 4x dražší, jen nevím,
jestli takovou věc rozumně využiju. K čemu je dobré, že ten břit je
segmentovaný? To mohu plech nastřihnout a ohnout jen tu jednu část?

Nebo co by jste mi doporučili, když potřebuju jen občas ohnout kus plechu?

Anděl