OT: Vertikalni mys

Pátek Květen 29 15:25:39 CEST 2020

Mám tuhle z Lidlu, vypadá úplně stejně a stála 300:

https://www.lidl-shop.cz/SILVERCREST-Ergonomicka-bezdratova-mys/p100274825

Vertikální myš používám snad už 10 let, měl jsem wow pen joy,
objednanou tehdy snad z ebaye. Pracovalo se s ní dobře, ale časem
začalo zlobit kolečko, asi se uvnitř umazaly sensory. Tu z Lidlu mám
ve firmě, kde jsem ale už tři měsíce nebyl, pracuju z domova a mám
prastarou microsoft intellimouse (není vertikální), ruka zatím dobrý.
Je fakt, že 100% v kanceláři jsem posledních 5 měsíců, v minulé práci
jsem tolik na počítači nepracoval, takže jsem měl asi 3 roky pauzu od
klasické celodenní práce na PC.

Pavel Kadečka.