Vertikalni mys

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Květen 29 11:55:17 CEST 2020

Resi to tim, ze se zapojuji jine svalove skupiny. Ja uz leta stridam mys a trackball Logitech. Je to nouzovka kdyz uz me malem ruka upadne.
Nejdulezitejsi do ceho jsem investoval je power ball. Kdyz s nim cvicite kazdy den dost to pomuze. Pokud uz mate rozvinuty zanet karpalu je to spatne. Operace je tak 50 na 50
Ale to co jste psal mi zni spis jako tenisovy loket  :) Jeste jedno dulezite doporuceni - nepodcenit vysku stolu, zidle a operku ruky. Pri tom nasem jednostranem zamestnani se nam nejak ty mozoly presunuly jinam.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Friday, May 29, 2020 11:06 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Vertikalni mys

Jak to resi to prekrouceni ruky? Ja potrebuji abych mel ruku v poloze jako na kniplu....uz jsem na tom tak spatne, ze kdyz preklapim predlokti tak to ve me praska jak ve starym baraku.

Navic netusim jak na trackbalu funguje treba uchopeni a tazeni...muj odpor k jakymkoli alternativam beznych na NB je naprosto zasadni s nicim se mi nedela dobre.

RV