Re: Kicad - pouzdra s frézováním

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 28 20:05:41 CEST 2020

A do kterého Gerberu a jak to ve výsledku jde?
Ten Edge.Cuts a user drawings jsou zřejmě nějaké vrstvy KiCadu. Takže tady
jde jen o konkrétní řešení v konkrétním CADu.
Podstatné ale předpokládám je, jak a v jakém Gerberu se to ve finále
objeví, ne?

Já v Číně nedělám (i když už jsem to mockrát chtěl zkusit, nakonec na to ale
nikdy nedošlo). Nikdy mi nebyly moc jasné ani takové triviality, jak to, že
k tomu nechtějí samostatně třeba ani Gerber s vnějším obrysem.

Díky.
PL