Osazovacka konecne uz

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Květen 28 18:35:37 CEST 2020

No já ho tam mám, vyměnuji ho za tu osazovací hlavu. Ale dá se to udělat
i tak, že jsou ty osy Z dvě a když jedna jede nahoru, druhá jede dolu.
Pak mohou být buď dvě osazovací hlavy, nebo jedna hlava a jeden dispenser.

https://photos.app.goo.gl/LhvAVhYRYAaqab3Z8