OT: Jaký antivir pro Windows7?

Čtvrtek Květen 28 15:53:10 CEST 2020

dobrý den,

mám problém se starším počítačem s Windows 7. Antivir tam používám
Avast. Teď jsem tady 2 měsíce nebyl a když jsem se vrátil, různé
programy se aktualizovaly - mimo jiné i Avast. První problém jsem řešil
s editorem PSPad. Kliknul jsem na něj a za půl vteřiny se sám zavřel.
Nepomohlo PSPad aktualizovat, ani přeinstalovat. Vždycky když jsem
použil bod obnovy do 4. dubna, PSPad šel. Jak jsem aktualizoval Avast,
už nešel. Řešil jsem to až s autorem programu, zjistil že mám zaškrtnutý
režim kompatibility s Windows XP. Po zrušení kompatibility zase program
jde. Teď jsem zjistil, že mi nejde stařičký Paint shop pro 5. Je sice
hooodně starý, ale na některé věci šikovný. Zase po obnově systému 2
měsíce zpátky program jde, po aktualizaci Avastu se při ukládání souboru
vypne a nic neuloží.

Takže uvažuju, na jaký antivir přejít. Defender v sedmičkách prý
nefungoval jako antivir - dá se ztáhnout a na sedmičky nainstalovat
nějaká novější verze? Když už se sedmičky neaktualizují, bude se
aktualizovat ten defender? Nebo na co jiného bych měl přejít?

Anděl