[OT] "kvalitni" pilka na kov

Středa Květen 27 13:25:17 CEST 2020

CAD? Stará dobrá obyčejná tužka. Díru jsem odvrtával, trochu zahladil
nožem, trošku si pomohl dlátem.

Ještě jsem to musel doladit, protože mi to prasklo v místě, kde je ten
napínací šroub, i když ta prasklina neměla na funkci vliv. Prolil jsem
to herkulesem, nechal zatuhnout a pak ještě piloval díru pro šroub, je
na něm čtyřhran.

Když to viděla přítelkyně, tak to komentovala, že je to jako by to
vyráběly děti ve škole.

A ergonomii to má náhodou docela dobrou. Na takovéto domácí řezání to
úplně stačí.

Pavel Kadečka.