Osazovacka konecne uz

jurp jurp na volny.cz
Středa Květen 27 09:39:07 CEST 2020

Nutno si ujasnit:
1) kolik financi vedeni povolilo?
2) jaka je materialova struktura, vystaci ~30 feedru? Je treba pamatovat, ze
nejvice casu
    sezere naladovani a priprava feedru, pokud tam nejsou napr. CL-ka (coz je
cenove zase nekde jinde).
3) jaky bude nejmensi rozmer a Pitch soucastek versus presnost osazeni

Vyhrady
ZBxx
1) nema zadnou kameru
2) krokove motory+remeny+bez kamery >>0402?
3) viz bod 3+tahani pasky ve feedru pomoci hlavy >>  6500-5000cph?
4) on-line editace podle vseho jen na tom malem dotykovem  panylku
    (off-line by mela byt na PC)

TVM
1) krokove motory+remeny+tahani pasky ve feedru pomoci hlavy >>  5000-7000cph?
2) plus/minus? 3 membranove pumpy uvnitr.

Jako namet dam odkaz na jinou cinskou konkurenci, ktera vyjde sice draz,
ale podle mne je o kus vyse (napr. 3 kamery v zakladu, podavace jsou autonomni).
https://www.smallsmt.biz

JURP