Osazovacka konecne uz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 26 21:20:33 CEST 2020

Jasně, rád se dívám na fotky techniky.
Ale v obou případech to byla náhoda. Poškozenou izolaci kabelu jsem
neviděl (a ani nevím, jestli vůbec mohla být vidět). Byla to jen prostá
úvaha, že by k tomu poškození mohlo dojít.
A u té lepidlové desky jsem si četl popisky konektorů, abych věděl co to
tak asi může celé dělat. Moc jsem z toho ale nezmoudřel, tak jsem taky
(jako pan Buchta) čekal ještě něco na druhé straně.
Protože každé zařízení musí obsahovat aspoň jedno Arduino, tak to bude
asi schované v té bílé krabičce, která je maskovaná jako relé.

PL