[OT] "kvalitni" pilka na kov

Úterý Květen 26 14:31:39 CEST 2020

Taky jsem takovou měl, ale pak jsem se stěhoval, a někde zůstala. Když
jsem kupoval tuhle, vzal jsem malou, protože máme malý byt ;-)

Kdyby to nebyl takový šit, tak by posloužila taky, jenže to jsme v tom
hornbachu netušili, že tyčku, kterou bych překousal snad i zubama,
tímhle neuřízneme. Ani po výměně listu.

P.K.