Re: Ozónový generátor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Květen 26 09:25:19 CEST 2020

Dne 25.5.2020 v 22:15 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> A jak dezinfikujete nákup?

Jéé, minulý týden jsem potkal jednoho v bille v Hostivaři. Ten se před
obchodem oblékl jako já se oblékám na horách. Rukavice, brejle
(lyžařské), šálu. Jen helma mu scházela. Radost na něj pohledět :)

A v neděli mne manželka vyhnala pro něco do obchodu a já šel moc rychle
a přišel jsem v 9:45. Protože jsem věčně mladý a krásný, tak mne do
obchodu nepustili, to je jasné. Ale nechtělo se mi chodit domů a zase se
vracet, tak jsem si sednul před obchodem na obrubník a pozoroval co se
děje. Pochopitelně v 9:45 v obchodě ani noha, zato v 9:50 se na
parkovišti začali množit auta, aby v 9:55 důchodci vběhli do obchodu a v
10:00 za nima doběhli jejich děti a dokončili nákup společně. Jelikož
jsem še jen pro jednu věc, tak jsem tyhle dvojice minul mezi zeleninou a
rohlíkama, ale přišlo mi to bezva.

Nemáš raději něco a odstraňování potravinových molů? A pokud možno něco,
co neleptá sliznice?