Re: Ozónový generátor

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Květen 26 08:41:51 CEST 2020

Co si pamatuji z cca března, prováděl se v zemích EU narychlo výzkum
možnosti šíření Covid přes potraviny, konkrétně nebalené pečivo a vyšlo to
negativně, proto se prodej nezakázal.
Na druhou stranu byla v Česku zavřená nějaká Jednota, protože prodavačky
měly koronavirus a nakazili se zákazníci.
Jsem líný dohledávat odkazy, ale je to asi toto:
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/koronavirus-v-cesku-prymula-sireni-covid-19-prodejna-potravin-kontakt_2005061056_sto
Byl jsem několikrát v březnu-dubnu v Lídlu, ve více postiženém okrese na
Ostravsku a byl to vždy pěkný chaos, prodejna přeplněna, dezinfekce
chyběla, došly i rukavice na pečivo, přesto nevypuklo žádné vetší ohnisko.
V zaměstnání (střední firma) nejsou dezinfekce, jen mýdlo, kantýna v
provozu, lidi blízko sebe bez roušek a taky nic. Roušky měli lidi jen při
příchodu, pak si je sundávali, no není divu, svobodní/rozvedení měli často
jen jednu roušku, kterou jim dala obec do schránky, v tom celý den
nevydrží, firma nekoupila ani roušky, ani dezinfekce.
Když to shrnu, považuji nákazu Covidem přes potraviny a jejich obal za
velmi málo pravděpodobnou, proto žádnou dezinfekci nedělám.
Pokud bych však třeba měl transplantovaný orgán, nebo závažnější
onemocnění, asi bych to dělal.
Svobodný vysílač, to je šiřitel konspiračních slaboduchých kravin, paní
Peková je zajisté odbornice, ale jak už to bývá, často je to na úkor jiných
vlastností osoby, např. schopnosti chápat realitu. Už jen, že poskytla
rozhovor takové stanici o ni něco svědčí.
Ohledně viru v činském Wuchanu jsem četl už o Vánocích, v lednu byly zprávy
o souzených lékařích, kteří informace vypustili ven, v únoru už se o
nebezpečí vědělo vcelku dost, přesto sklad hmotných rezerv byl prázdný,
rozpočet na nové nákupy pro rok 2020 nulový...
Karel