Osazovacka konecne uz

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Květen 26 08:00:32 CEST 2020

No já také tiskl a rozvážel štíty, žena šila roušky a dnes vidím, že
jsem se na to měl vysrat. Mé okolí teď obdivně mluví o vládě, jak to
zvládla atd .....

A z osazovačky mám radost, osadila už 35 desek :), což je tak akorát na
to, aby se s tím člověk naučil a vychytal ty nejhorší chyby.

Oja