Re: Ozónový generátor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 25 23:26:17 CEST 2020

Paní Peková dělala testy, protože má laboratoř, určenou k dělání testů.
A že "většina ještě o problému nevěděla", to je legrační názor ve stylu
pana Trumpa.  *)
Od ledna asi většina lidí sledovala průser, který byl v Číně. Takže to by
člověk musel být autista bez televize a internetu, aby o ničem nevěděl.

Paní Peková je velmi sympatická. Je extrovertní, ráda hovoří, a hovoří
(podle mě) dobře, srozumitelně a zajímavě. Líbí se mi a její rozhovory
si nenechávám ujít (pokud se o nich dozvím).
Ale stejně tak sleduju statistiky. Někdy v březnu se toho ještě opravdu
vědělo málo a museli jsme se spolehnout na odhady (věštění?)
odborníků. Dneska už je to mnohem lepší.

*) Poznámka k panu Trumpovi: Fandím mu a jeho politice. Jako člověk
je mi sice osobně nesympatický, ale jeho postoje jsou mi pro změnu
sympatické. A velice si přeji, aby znovu zvítězil.
Nicméně jeho postoj ke Covid-průseru je úsměvný (tedy byl-by, kdyby
nešlo o životy lidí). Jeho názory, jak to všechno způsobila Čína tím,
že nás nevarovala, jsou (podle mě) hodně mimo. V době, kdy to začalo
být husté v Evropě, jsme se mohli už měsíc poučit z toho, co se dělo
v Číně. A než to začalo být husté v Americe, tak na to měli času
ještě víc.

PL