upgrade win10 z 1809 na 1909

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Pondělí Květen 25 19:31:03 CEST 2020

Vyzkoušel jsem kde co z vámi uvedených je jedině funkční založení nového
účtu, ale to je fakt na nic.

Pokud  pracuji v nějaké dokumentu LO, Corel, Kicad tak vše ok. Stačí
spustit program Photo od MS a explorer najede na 35%, pod dalších
příčinách které způsobí nárust spotřeby exploreru zatím pátrám.

Zatím to řeším tak že pokud mě to obtěžuje, zpomaluje, tak ve správci
restartuji explorer. Trochu mě s..e že je to notebooku a ten pak hučí s
větrákem a nedá se dlouho pracovat z baterky.

Kolega má 1909 na NB a nemá takový problém.

Petr