[OT] "kvalitni" pilka na kov

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Květen 25 18:47:18 CEST 2020

Tak samozřejmě ten špičkový list je Sandvik. Je poslední z letitého
balíčku, které byly snad nesmrtelné (podědil jsem je). Byly vždy
několikrát přehřáté, prohnuté, ale stále řezaly. Pak jsem v železářství
z nouze koupil pár kousků bez jakéhokoli označení. Katastrofa. Takže
jsem ještě koupil pár plátků, na kterých je vyraženo BAHCO. Ty jsou z
kategorie "dá se". Nicméně až narazím na seveřany, tak je beru bez
diskuse o ceně. Vyhodit list po pár řezech nebo letech je trochu
rozdíl. Jen je problém na ně narazit.

Zeman