[OT] "kvalitni" pilka na kov

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Květen 25 13:27:04 CEST 2020

Tuto pilku jsem měl chvíli také, když se mi podařilo ztratit letitou
předchůdkyni. Po několika řezech, které jsem aktuálně potřeboval, mne
přesvědčila, abych dál sháněl "starý" model. Tedy v principu do tvaru
pilky naohýbaný tlustý drát, kam se list vkládá po napružení rámu. Už ji
opět mám a není, co bych jí vytkl. Tento model vřele nedoporučuji.
Listy do nich jsou druhý příběh. Dají se za obdobné peníze koupit
výborné i příšerné bláto. Doma se mohu podívat, jaké aktuálně používám
a jsem s nimi spokojen.

Zeman