Re: Ozónový generátor

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 25 02:15:51 CEST 2020

Tak hlavně neupečte ty desky, až to budete foukat do vody, ty potřebují
hooooooooooodně chladit. Do vody s takovým čerpadýlkem bych dal něco menšího
do 1g/h, i tak je to asi 5-10W tepla co musí jít pryč z desky, tak si
spočítejte váhu a kapacitu vzduchu... Jinak ta voda je dobrý směr, až
nepůjde zas koupit ani ten peroxyd.

Přelouskal jsem spoustu materiálů a v podstatě na mě to působí tak, že čím
dřív se dostane vyrobený O3 od desek a dostane se tam další O2, tím menší
šance, že to bude vyrábět nějaký nechtěný bordel. (energie rozkladu, časový
průběh atd.)

A toto si už jen myslím, že když desky svítí, tak je to špatně, protže když
jsem na to dal jó větrák, tak desky tolik přestaly svítit a myslím že i
smrad ozonu byl o dost mocnější za tu stejnou dobu, jako s malým větráčkem
(zas s fukarem to obletí místnost tak že dostanete facku zezadu). Dost
důležitý je, aby větrák foukal přes desky a ne okolo, to znamená aby měl
nějaký tunel, případně laminizátor proudění (nevím jak to nazvat, takové
vrtulky na větráku, které ale stojí). Hotová krabice toto vůbec neřeší,
stejně jako většinou neřeší měření vlhkosti vzduchu a tím i úpravu doby
chodu.

Myslel jsem, že tady už má ozónek doma každej v provozu stejně jako UVC,
sytíte tělo Déčkem a ne že to chystáte až na druhou vlnu, o které Peková
doufá, že nepřijde. A když ho už teda máte, tak vypočítat jak dlouho to má
jet, vůbec umíte?

Já jsem koncem února sepsal takový pamflet pro obec a pár politiků, tak si
ho najděte, posílal jsem ho i sem - dost ale už řekla Pekovka, to je sice
herdek baba (no něco co asi úplně každej netuší čemu sedla na lep, ale už je
to snad dobrý), ale fakt umí. Mám i pokračování, kde co koupit, ale to asi
není úplně dobrý dávat ven, aby zas nenastala situace, kvůli které jsem ten
pamflet psal. Totiž úplně prázdný krámy. Tak to si ještě nechám rozležet v
kebuli, možná to nějak očešu.

Máte vůbec potuchu o tom, jak se po "uvolnění mravů" zvedlo Ro? Ale v lidech
je taková hysterie, která je slepě žene na Gatesovo popraviště. Přesně jako
ty ovce jdoucí na porážku, fakt je mi z toho špatně, když to vidím, je to
úplně jak ze satanistickýho divadla.